МОНІТОРИНГ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ
Рівень досягнень дітей відповідно до програми«ДИТИНА"
за I півріччя 2019/2020 навчального року
№ з/п |
Освітня лінія |
Загальний показник на початок навчального року |
Загальний показник на I піврічча навчального року |
||||||
вис. |
дост. |
сер. |
низ. |
вис. |
дост. |
сер. |
низ. |
||
1. |
Мовлення дитини |
|
21 |
56 |
23 |
2 |
64 |
29 |
15 |
2. |
Особистість дитини |
9 |
32 |
45 |
14 |
11 |
52 |
33 |
4 |
3. |
Дитина в соціумі |
3 |
31 |
50 |
16 |
6 |
53 |
35 |
6 |
4. |
Гра дитини |
4 |
37 |
55 |
14 |
10 |
49 |
35 |
6 |
5. |
Дитина у світі культури |
3 |
26 |
53 |
18 |
6 |
49 |
36 |
9 |
6. |
Дитина в сенсорно-пізнавальному розвитку |
4 |
45 |
43 |
8 |
16 |
51 |
27 |
6 |
7. |
Дитина в природному довкіллі |
3 |
26 |
57 |
14 |
30 |
50 |
10 |
10 |
Рівень засвоєння освітніх ліній |
4 |
31 |
51 |
14 |
12 |
53 |
29 |
6 |
Порівняльна діаграма показників рівня досягнень дітей дошкільного віку та виконання освітніх програм
за I півріччя 2019/2020 навчального року
Відмічено динаміку засвоєння дітьми програмового матеріалу по всім освітнім лініям. Рівень навченості дітей 65% (достатній рівень). Однак 35% дітей (середній, низький рівень) потребують подальшої індивідуальної роботи
Покращено результат навченості дітей на кінець I піврічча: 12% дітей засвоїли матеріал на високому рівні, збільшено результат достатнього рівня на 22%, зменшено показники середнього рівня на 30%, низького рівня - на 8% .