Акт готовності, аналітична довідка
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
ПРО СТАН ПІДГОТОВКИ
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ
ЗДО №4 «РОМАШКА»
до початку нового 2020-2021 навчального р
ЗАХОДИ З ПРОВЕДЕННЯ РЕМОНТНИХ РОБІТ ДО
2020/2021 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
1. Проведено капітальний ремонт пральні – бюджетні кошти.
2.Проедено ремонт музичної зали (монтаж натяжної стелі, придбання шпалер, лінолеуму та фурнітури, заміна радіаторів обігріву, тюль – за кошт бюджету, поклейка шпалер,заміна лінолеуму-силами працівників).
3.Проведено капітальний ремонт внутрішнього туалету та душу для працівників закладу – за кошт бюджету.
4.Замінено радіатори обігріву у групі №4 – кошти бюджету.
5.Переклеяно шпалери у груповій кімнаті №2 (шпалери-кошти бюджету, проведення робіт силами колективу).
6.Поремонтовано та проведено побілку господарчих споруд на території закладу.
7.Проведено косметичний ремонт групових кімнат.
8.Здійснено фарбування ігрових споруд на території дитячих майданчиків.
9. Замінена покрівля лівого крила приміщення закладу – за кошт місцевого бюджету.
10.Встановлено систему оповіщення на випадок виникнення надзвичайної ситуації-кошти місцевого бюджету.
11.Заклад забезпечено миючими та пральними засобами-кошт місцевого бюджету.
12. Заклад та працівники забезпечені засобами індивідуального захисту, дезінфікуючими та антисептичними засобами – кошт місцевого бюджету.
13.Замінено 6 міжкімнатних дверей-кошт місцево бюджету, монтаж -силами працівників.
ЗАЛУЧЕННЯ
додаткових коштів(батьківські та спонсорська допомога)
на обладнання освітнього процесу
1.Придбано меблі в методичний кабінет та кабінет директора – спонсорські кошти 21000.
2.Придбано банер до музичного залу – кошти батьків 1811грн.
3.Придбано набори: «КУБИКИ ЗАЙЦЕВА»-2шт, «КУБИКИ НІКІТІНИХ» – 2шт – залучено батьківські кошти в розмірі 3400 грн.
4.Придбано шафу для зберігання літератури та матеріалів для проведення занять – 2000 грн батьківські кошти.
5.Придбано 4 магнітні дошки – 3200грн. батьківські кошти.
6.Придбано 2 конструктори LEGO – 1200 грн. батьківські кошти.
7.Придбано куточок для батьків – 1000 грн. батьківські кошти.
8.Придбано холодильник на харчоблок вартістю 4300 грн – кошти благодійного фонду «НОВА ГРОМАДА».
9. Придбано садочку, та передано як благодійність: одна шафа для зберігання методичної літератури та матеріалів для занять, шафа для одягу вихователів, поличка під дошку – сім’я Юрченків.
Загальна сума 37 911 грн
АКТ ПРИЙОМУ ГОТОВНОСТІ
ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
ДО НОВОГО 2020/2021 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
від «_26_» серпня 2020 року
Заклад освіти: __________заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Ромашка» №4 комбінованого типу
_________________________________________________________________________________________
Адреса: __місто Жашків, віл.Захисників України, 15 __________________________________________
Телефони: ________________0474761147_____________________________________________________
ПІБ керівника закладу освіти:__Коберник Людмила Іанівна__________________________________
Відповідно до Розпорядження Жашківської міської ради №35-3 від 21.07.2020 « Про підготовку закладів освіти до нового 2020-2021 навчального року та до роботи в осінньо-зимовий період» робоча група у складі:
Мельник А.В. – голова комісії, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади;
Савицька В.М. – заступник голови комісії, начальник відділу освіти Жашківської міської ради;
Члени комісії:
Дробот Н.В., головний бухгалтер відділу освіти Жашківської міської ради;
Степанюк Н.О., економіст відділу освіти Жашківської міської ради;
Скаржинська Т.П., бухгалтер відділу освіти Жашківської міської ради;
Полозун В.М., енергетик відділу освіти Жашківської міської ради;
Камінська С.І., методист відділу освіти Жашківської міської ради;
Яремчук Н.І., методист відділу освіти Жашківської міської ради;
Бішук Р.В., начальник Жашківського РС УДСНС України у Черкаській області, за згодою;
Безглавенко А.Л., начальник Жашківського районного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області, провела перевірку стану готовності закладу освіти до 2020/2021 навчального року.
Комісією встановлено:
1. Проектна потужність закладу___на__97_місць___, кількість вихованців на 01.09.2020 року ___110________
2. Кількість груп та вихованців у кожній групі (за віком:0-1,1-2,2-3,3-4,4-5,5-6 років):
__0-0, 1-7,2-15,3-23,4-35,5-30_______________________________________________________________
3. Стан території_____тереторія в задовільному стані,огорожена парканом. На території наявні квітники, плодові та листяні дерева, кущі. Ігрові майданчики зоновані відповідно віку дітей.
Наявність цементованих майданчиків для сміттєзбиральників _цементований майданчик на даний період часу відсутній _______
стан дитячих майданчиків____в задовільному стані, обладнані ігровими спорудами. Пісочники обладнані кришками___________________________ __________
огорожа навколо території навчального закладу та її стан ___тереторя закладу повністю огорожена, паркан в задовільному стані._______________________________________________________________
4. Стан приміщень ЗДО __В групових кімнатах проведені косметичні ремонти. Проведено капітальний ремонт пральні, музичної зали,обладнано внутрішній туалет для персоналу, замінено систему обігріву у груповій кімнаті №4 використано бюджетні кошти на суму 368742грн
5. Забезпеченість безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу (наявність інструкцій, протоколів про навчання і перевірку знань працівників з охорони праці та безпеки життєдіяльності)____освітній процес в закладі відбувається відповідно чинних інструкцій та положень щодо безпеки життєдіяльності. У закладі проводяться інструктажі з техніки безпеки та охорони праці визначені Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. У цьому році заклад обладнано системою звукового оповіщення на випадок виникнення надзвичайної ситуації.
Враховуючи умови адаптивного карантину заклад та персонал забезпечені засобами індивідуального захисту, дезінфікуючими та антисептичними розчинами.
6. Наявність харчоблоку ___харчоблок в задовільному стані.______
забезпеченість обладнанням ___обладнанням забезпечений частково (потребує: м’ясорубки, заміни посуду, столів та тумб) ________________________________
санітарний стан _____________________________задовільний_______________________________
7.Організація питного режиму __питний режим дотримується відповідно Інструкції з організації харчування дітей у дошкільний навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298
8.Наявність медичного кабінету, обладнання. В закладі наявний медичний кабінет та ізолятор. Обладнаний відповідно вимог, наявні медикаменти. Ізолятор потребує ремонту.
9. Стан та дата проходження працівниками ЗДО медичного огляду. Станом на 01.09.2020 року медогляд працівниками закладу пройдено частково у зв’язку з карантинними заходами у ЦРЛ, наявні графіки проходження медичних оглядів.
10. Стан та дата проходження вихованцями ЗДО медичного огляду__усі новоприбулі вихованці закладу пройшли медичний огляд.
11. Наявність компьютерів (кількість)_________2______підключення до Інтернет__підключені_____
Впровадження програми КУРС :Дошкілля»___вправаджена. Щорічно поновлюється база вихованців.
12.Готовність до зими. Тип опалювальної системи, її стан ___заклад опалюється від автономної котельні. Система підготовлена до опалювального сезону, повірений лічильник. Замінено систему опалення у музичному залі та груповій кімнаті №4_з встановленням терморегуляторів._
13. Забезпеченість паливом ___________________забезпечені___________________________________
14.Тип освітлення, відповідність освітленості санітарним нормам ___тип освітлення відповідає санітарним нормам.
15.Наявність і стан протипожежного обладнання (крани, шланги, вогнегасники, рукави )
______у закладі наявні вогнегасники в кількості 14 штук, проведення повірки запланована ближчим часом.
16.Наявність і стан інженерних комунікацій:теплопостачання _каналізаційна система потребує повної заміни та ремонту________________________________________________________________________
17.Забезпеченість кадрами _забезпечені в повному обсязі_, вакансії _станом на 01.09.2020 відсутні
18.Кількість вихованців, що підвозять __0___, з яких населених пунктів__________________________
19.Кількість витрачених коштів на підготовку закладу
в тому числі бюджетних ___465224.61 грн ____, спонсорських ___25300.00___, батьківських __12611 грн .
20.Якість ремонту, виконані роботи (вид, обсяги, вартість): було проведено капітальний ремонт__пральні на суму 178722грн,_обладнано внутрішній туалет для _працівників _120972грн, здійснено монтаж стелі у музичній залі на суму 34632грн., проведено заміну радіаторів водяного опалення на суму 34416 грн.___
Ремонтні роботи проведені якісно._________________________________________________________
ВИТРАТИ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ
з 1 червня 2019 по 1 червня 2020 | ||
Поточні видатки | 2000 | 4 284 912,06 |
Заробітна плата | 2111 | 2 372 347,02 |
Нарахування на оплату праці | 2120 | 525 935,86 |
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар в т.ч. | 2210 | 176 428,38 |
миючі засоби | 9 768,30 | |
госптовари | 82 279,80 | |
пальне | 940,00 | |
будматеріали | 49 294,70 | |
канц.товари | 1 420,49 | |
іграшки | 3 564,09 | |
сертифікат | 469,00 | |
запчастини | ||
кухонне приладдя | 5 335,00 | |
меблі | 14 150,00 | |
комплектуючі до систем фільтрації води | 558,00 | |
комп.обладнання | 3 900,00 | |
швейна машина | 3 149,00 | |
пісочниці | 1 600,00 | |
Медикаменти та перв'язувальні матеріали | 2220 | 3 020,00 |
Продукти харчування | 2230 | 476 911,82 |
Оплата послуг (крім комунальних) в т.ч. | 2240 | 266 228,63 |
перевірка електрообладнання | 2 010,34 | |
поточний ремонт | 247 770,00 | |
страхування, техогляд та тех обслуговування автобусів | ||
проведення фестивалю з робототехніки | ||
доставка підручників | ||
продовження ліцензії програми | 1 000,00 | |
послуги звя'зку | 3 352,20 | |
послуги ВУЖКГ | 1 599,08 | |
повірка вогнегасників | 825,00 | |
перевезення на змагання | ||
обслуговування систем фільтрації води | 940,01 | |
послуги санстанції | 6 549,50 | |
утилізація хімреактивів | ||
дератизація та дезінсекція | 2 182,50 | |
обслуговування підземного азопроводу | ||
інженерно-геодезичні вишукування | ||
інші послуги | ||
Видатки на відрядження | 2250 | 6 297,80 |
Оплата теплопостачання | 2271 | 374 916,94 |
Оплата водопостачання та водовідведення | 2272 | 5 735,22 |
Оплата електроенергії | 2273 | 70 467,76 |
Оплата природного газу | 2274 | |
Оплата інших енергоносіїв | 2275 | 6 042,63 |
Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку (навчання з пожежної безпеки) |
2282 | |
Інші поточні видатки (реєстрація статуту) | 2800 | 580,00 |
Капітальні видатки | 3000 | 7 350,00 |
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування | 3110 | 7 350,00 |
меблі | 7 350,00 | |
Капітальне будівництво | 3122 | |
Капітальні ремонти (виготовлення проектно-кошторисної документації) | 3132 | |
разом профінансовано | 4 292 262,06 |
за 7 місяців 2020 року | ||
Поточні видатки | 2000 | 2 672 192,84 |
Заробітна плата | 2111 | 1 427 429,55 |
Нарахування на оплату праці | 2120 | 311 603,54 |
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар в т.ч. | 2210 | 112 367,88 |
Медикаменти та перв'язувальні матеріали | 2220 | 22 880,94 |
Продукти харчування | 2230 | 163 579,87 |
Оплата послуг (крім комунальних) в т.ч. | 2240 | 386 749,12 |
Видатки на відрядження | 2250 | 460,00 |
Оплата теплопостачання | 2271 | 213 465,79 |
Оплата водопостачання та водовідведення | 2272 | 2 707,78 |
Оплата електроенергії | 2273 | 25 973,16 |
Оплата природного газу | 2274 | |
Оплата інших енергоносіїв | 2275 | 4 975,21 |
Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку (навчання з пожежної безпеки) |
2282 | |
Інші поточні видатки (реєстрація статуту) | 2800 | |
Капітальні видатки | 3000 | 7 350,00 |
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування | 3110 | 7 350,00 |
Капітальне будівництво | 3122 | |
Капітальні ремонти (виготовлення проектно-кошторисної документації) | 3132 | |
разом профінансовано | 2 679 542,84 |